torsdag 26 juli 2007

Första inlägget



För att inviga bloggen har jag lagt in en bild på hur jag ser ut nu, och hur jag förhoppningsvis kommer se ut när bloggen fullgjort sitt syfte! Det enda alternativet är R.I.P!

Tycker jag fick till likheten ganska bra. Det gick dock inte att få till den gigantiska dubbelhakan så bra. Om ni vill se bilder på den får ni kontakta Anna Spears, hon har säkert några säkerhetskopior från i helgen som jag inte vet om :)

Vill ni skapa era egna simpsons-figurer?
Gå in på:
http://www.simpsonsmovie.com/

1 kommentar:

Anonym sa...

haha vad roligt du skriver dempa :) Jo jag har ju lite kort på dej i bildarkivet mitt :p Håller tummarna för dej o dina mål, I know u can do it !! -Go Go!
Dock heter jag numera AndiPandi, AnnaSpears känns så förbi nu lixom ;)

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler