fredag 3 oktober 2008

Musiksnack


Oj vad dött det varit på musikfronten.
Men så upptäcker jag att Woven Hand släppt ett nytt album som heter "Ten stones". Måste ha! Sen upptäcker jag att de spelar på KB i Malmö! Vill dit! Ser dock att de har en lucka i turnéplanen så KANSKE de klämmer in Göteborg där, eller blir det Stockholm?

Ett band jag länge velat se är Johnossi. Nu ger de sig ut på turné, men tror ni inte att de är i Göteborg precis när jag är i Gävle?
Samma med Moneybrother, honom hade jag gärna sett igen - men han ger två konserter i Göteborg när jag är i Gävle. *suck*

Mer oflyt: Mark Lanegan & Isobel Campbell spelar på Debaser i Sthlm! När då? Jo, den 27 November när vi har bröllopsdag och har bokat en resa till Aalborg. *dubbelsuck*

Band jag har möjlighet att se är Tiger Lou, som ger sig ut på Sverigeturné, samt Monster Magnet - där fick jag precis veta att Nebula är förband! Då blev det genast mer intressant. Men jag är inte så sugen att gå själv, får se om nån tjomme vill haka..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tiger Lou far du inte missa! Rasmus och bandet ar riktigt, riktigt bra live.

Heden sa...

skumt att både av en slump kommer på att woven nyss släppt nytt,, fick en ingivelse förra måndagen å kollaom det kommit nått å det hade det ju!

Mark lanegan 27 nov! ..ja det lär ja inte missa asså tkr ja.

Monster magnet ska ja troligen på oxå om det löser sig med biljetter te rockbåten dagen efter,,

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler