söndag 12 augusti 2007

Nya skor!


Kul att se att jag äntligen börjar få in lite kommentarer! :)
Men bloggen har ju inte börjat på riktigt så jag får ursäkta mig med det eftersom det är ett par dagar sedan förra uppdateringen.

Imorrn börjar semestern! 4 veckors svullande! Så det kommer vara en rejäl uppförsbacke efteråt ;) Nä, ska försöka spela lite innebandy åtminstone.

För att vara helt redo inför den kommande säsongen har jag köpt ett par nya innebandyskor!
Adidas Stabil 7, förra säsongens färg. 650 kr på REA, nypris 1200! Riktigt bra kap, det är de bästa skor jag haft inomhus. Perfekt för mina mongofötter som har en tendens att stuka sig hela tiden.

På ett sätt kan man säga att jag börjat hjälpa mig själv redan. Ni, kära vänner, har fått mig att köpa Spendrups Bright Brew - 50% färre kolhydrater och endast 33 kcal per dl, istället för 45 kcal per dl i en "vanlig" ljus lager. Helt okej i smaken är den också!
Men ibland vill man unna sig något riktigt gott, som en härlig India Pale ale eller en riktigt god bitter..

4 kommentarer:

michael sa...

Uppmuntrande att höra om innebandyn. Tråkigt bara att du fick förra säsongens färg :)

Men angående light ölen får jag väl påminna dig om den här artikeln igen:

Andipandi sa...

nää nu får du köra igång snart :p
Väntar o väntar på din rivstart!!

Angående den där artikeln i aftonbladet... Hålla igen på maten ist för ölen, ja eller så håller man igen på båda :p
Amerikaner e ju inte måttliga i något dom, så inte så konstigt dom ser ut som berg :)

michael sa...

Hur går det med den här bloggen? Blir det nån uppdatering efter Budapest och semesterns käkande?? Dumplingar och öl och glass och liknande gissar jag :)

Hansih sa...

Den där artikeln som perka hänvisar till är nog det mest idiotiska aftonbladet någonsin har skrivit!

Den person som inte fattar det bör nog söka hjälp, eller skydd iaf, för jag anser att det är min uppgift att göra slut på den personens lidande..

No mercy!

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler