måndag 3 september 2007

Nu bloggar vi in..

Nu har det inte hänt så mycket på bloggfronten så jag tänkte det vore på sin plats med en liten uppdatering.
Är nu inne på sista semesterveckan, och trots att det har varit en hel del "stillasittande" - som förvisso inte är någon större skillnad mot när jag jobbar - så har det ändå inte svullats så fasligt mycket med maten och drycken. Antingen är det positivt, eller så är det negativt - att jag så att säga redan svullar så mycket i vardagen att det inte går att öka mer? :P
Nää, det vill jag inte tro.

Hursomhelst, om 1 timme börjar säsongens första innebandypass! Ska bli skoj! Väskan är packad, och jag tar cykeln härifrån till hallen, en cykeltur på ca 15 minuter dit och 20 hem - gigantisk uppförsbacke på vägen hem!

Vi hörs imorrn! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

blir kul att springa i dem där skorna. ser sköna ut.

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler