onsdag 26 september 2007

Innebandyn rullar på..



Efter den jobbiga skadan i hålfoten den 6'e så fick jag vila ända till den 16'e.
Då spelade vi ett gäng här i Östra. Dagen efter så fick jag återigen problem under hålfoten. Det skumma var att nu var det ANDRA foten som det började skavas bort hud på. Så jag klev av sista 10 minuterna för att det inte skulle bli värre. Köpte speciella skavsårsplåster på apoteket och har efter det kunnat spela.
Har spelat innebandy följande dagar i September:
3'e
6'e
16'e
17'e
20'e
24'e

och imorgon, den 27'e och sista innebandypasset denna månad.

På måndag, 1'a Oktober ska jag på träning med ett korplag i Mölndal. Det återstår att se ifall jag slår mig in i laget, som har match på torsdagen.. :)

1 kommentar:

Hansih sa...

Mer uppdateringar! Varje dag ska det vara något!! Kom igen nu!

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler