torsdag 17 januari 2008

Ny tid, ny strid

Den här bloggen blev aldrig vad jag hade tänkt.
För det första var det svårare än jag trodde att skriva inlägg varje dag. Kan tänka mig att det är en aning svårare att skriva inlägg varje dag då man jobbar såna oregelbundna tider som jag gör. Märkte ganska snart att det gick för många antal dagar mellan inläggen. Sen hjälpte det ju inte att jag fick sår under fötterna av de nya skorna.
Feedbacken var väl inte den bästa heller, men jag ska inte skylla från mig :)

Men vet ni vad, jag gör ett nytt försök! Hansih har ju dragit igång sin igen, så då kan väl jag iallafall ge 2008 en chans?

Nåja.
Innebandyn drog igång förra veckan. Jag får dra ett tungt lass nu i en månad då den som är drivande på vårt jobb är i Thailand en månad. Spelade i torsdags. Sen spelade vi i Måndags, fick med mig svärfar och Robin. Det var riktigt skoj, och imorgon lirar vi igen kl 13.00 med lokförarna. Robin och Kjella ska komma också så det blir skoj. Sen är planen att spela på fredag med, långpass : 16.30 - 18.00

Ska villigt erkänna att jag mest spelar innebandy för att det är skoj, för jag tycker inte det får mig att gå ner i vikt något. Iofs märker man ju att kondisen blir lite bättre, men sen är jag nog lite för slö i min spelstil för att bränna särskilt mycket :)

Om man får säga att man har en målsättning så är det att köpa ett par löpardojjor, och försöka ta mig ut i spåren i Skatås iallafall en gång i veckan. Men nog om detta nu. Om 11 timmar står jag förhoppningsvis på innebandyplanen igen.

Inga kommentarer:

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler