onsdag 14 maj 2008

bajamaja



Natten till onsdag hade tydligen en vattenläcka upptäckts i huset där min arbetsplats ligger.
Allt vatten blev avstängt, och dessutom verkade det som att vattenläckan kunde ligga nära en misstänkt gasläcka. Stort pådrag och vattentankar och bajamajor kördes fram så vi kunde uträtta våra behov.
Efter jobbet drog jag och kollade på Tre Kronor - Tjeckien på Plain Kitchen, iförd #23 Hejduk (vit tjeckisk landslagströja i hockey). En del tyckte nog det var en smula märkligt när jag jublade vid Sveriges mål..

.. imorrn jobbar jag 10-19, återstår att se om bajamajorna är kvar. Har stora planer på att välta dom, utan att någon kommer på att det är jag. Lite svårt, då jag vet att min chef av någon oförklarlig anledning läser min blogg.

4 kommentarer:

Heden sa...

bajamajor e kul det ! va det inte på parkrocken vi välte sånna ?me folk i. aaaa the memories!

Anonym sa...

Fy fan för bajjamajjor...jag hade sjukskrivit mig...eller plockat med en petflaska ;)

Kanske en Mikkeller??

A

Anonym sa...

Jaså det var bara du på Plain Kitchen? Okej! Hade du trevligt, i ditt eget sällskap?

dempa sa...

haha, nja.. jag var väl inte helt själv där men det är väl mig mig mig och åter mig den här bloggen handlar om eller ?!?? ;)

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler