onsdag 27 augusti 2008

Handyman!

Idag har det regnat så jag och frugan har gjort lite vettiga saker här hemma.
Hjälpte henne sätta upp stuckatur i vardagsrummet. Sen på kvällningen frostade jag av frysen.
[ironi] En skitkul dag, helt enkelt. [/ironi]


Stuckaturen målad och redo att sättas upp

Vardagsrummet innan..

Frugan in action


Första hörnet klart!


Färdigt! Syns kanske inte så tydligt i detta mörka sken, men ändå..

Katterna har såklart varit framme och försökt hjälpa till en hel del. Vissa visade framfötterna mer än andra, så att säga..

9 kommentarer:

Andipandi sa...

oooh apsnyggt juh!!! Duktig du är danna å dona.. o du mä dempa som hjälpte till :)
hahaha Zeke was here hahahah, skitkul =)

Anonym sa...

Ni får ju lära er skruva på kameran så ni får mer ljus in i objektivet så att man ser vad ni fotar ;)

Mysig stukatur, har du fräst den själv Dempa? ;)

A

Anonym sa...

roligt att lesa din blogg. speciellt deet som handlar om öl.

kul att folk prövar på privatimporter! förövrigt skulle jag nog efter att ha druckit den några gånger, kunna placera Dale´s Pale Ale i facket humlebomb. vad jag läst och förstått om vad du gillar för öl gissar jag att den kommer passa finfint.

Heden sa...

språkpolisen griper folk och placerar i arresten!

Heden sa...

gerade du dempa? haha nee det såg ju tätt ut,, so I guess Danna was there !:P

dempa sa...

Anton: Det blir inte bättre med en mobilkamera i mörkret! Foto-nörd! ;)

HE (står inte för Hells Engels va?):
Jag skriver gärna om öl, men det går inte att författa varje inlägg om det ;) Jo, har för mig jag provat Dale's och den var rätt humlig så den ska bli skoj! Jag privatimporterar gärna, så säg till om du bor i Götet och är sugen på något..

Heden: ja hon gjorde det mesta jobbet, iaf tätningen efter mina "ditsättningar" ;)

Anonym sa...

Låt nu Danna såga, fota och spika Dennis, du skall göra det du gör bäst - dricka öl och klappa Zeke i MoDo tröjan ;)

A

Anonym sa...

jàttesnyggt! kul! Ja, idag aker vi till sverige igen, men det blir ett stopp over natten i sthlm. see you later alligator.

Tre katter sa...

Blev himlans bra, darling!
*High five*

//frugan

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler