onsdag 14 januari 2009

Quiz mm!


Kan väl blogga om något annat ibland också, har jag hört folk i min närhet uttrycka sig iaf.
Har varit ledig idag. Gick ner och hämtade ut min 'Eagles of Death Metal' biljett, de spelar på Trädgårn den 8'e Mars.
Sen gick jag och klippte mig hos "turken". 100 kr för en femton minuters budgetklippning :)

Har spenderat ett flertal timmar spelandes 'Heroes of Might & Magic V', och kommit till ett ställe där spelet ständigt crashar. Det var ju ett antal timmar jag aldrig lär få igen.

Om en timme ska jag och frugan ner till Tidbloms, ska träffa A och hans nya pingla. Det blir lite käk sen pubquiz, det är alltid trevligt! Sist jag var på Tidbloms hade de några Flying Dog på flaska, och 7-8 fatöl. I och för sig var det de "vanliga" Falcon, Carlsberg, Staropramen - men även Samuel Adams lager och Leffe blond, så det är ändå helt okej.

Angående inlägget innan - jag låter det ligga ett tag innan jag börjar sammanställa vad som blir aktuellt att beställa.

3 kommentarer:

Jonte sa...

Glömde du att save-funktionen eller? surt!

Fredrik K sa...

Kör Mass Effect på XBOX 360 istället ;) Låter som en trevlig pub ändå. Häromkring får man vara glad om de har 5 sorters fatöl, om man inte går till Bishop's eller dylikt då.

Anonym sa...

Helt Ok Pub men akta er för den "sura" burgaren de har, ingen höjdare. Annars var vi med i toppfighten om det inte vore för min stora kork angående Afasi ;)

Kul Dennis, kanske vi kan göra igen en dag :)

A

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler