fredag 2 januari 2009

Sjukling


Tänk va klen man kan känna sig ibland.
Feberfrossan kom över mig igår, och med den muskelvärken. Känns riktigt tråkigt speciellt eftersom vi sedan länge hade bjudit hem folk ikväll. Vi hade bjudit hit 4 par som vi länge velat bjuda. Jag hade fixat 1.5 kg handskalade lyxräkor (samma som de använder på Gothia Towers), men det var bara att ringa och ställa in hela partyt imorse.

Inte är man sugen på öl heller, men det är väl mest nyttigt det.

Nyårsaftonen spenderades med trevligt sällskap i Kungälv, vi lagade helstekt oxfilé och Darren hade anordnat en quiz, som Nicke och Ulle vann välförtjänt.
Har skickat iväg frugan till Hälsokost för att köpa lite Echinaforce, och lite smågodis och nötter från ICA..
Bjuder på en video som passar bra idag. "I burn today" med Frank Black (the Pixies)..

5 kommentarer:

AndersAnd sa...

Du ska vara glad att du inte är sugen på öl! vid min senaste förkylning var jag skit sugen men kunde varken lukta eller smaka.. Ta igen det med någon av dina humlebomber så fort du är frisk sen bara (vilket vi hoppas är så snart som möjligt, krya på dig.) Jag vill ha lite recensioner!

fetbra sa...

wow, bara en mening om öl ! jag är imponerad. krya på dig :)

Hansih sa...

Fick du trycka i dig räkorna själv då? :-)

Magnus Bark sa...

Trist. Hade något snarlikt fast med magproblem under nyår.

Anonym sa...

Sorry om det var min Tjejbacill du fick i dig Dempertzz men jag kan inte satnna hemma för då har jag inte råd med fin IPA:n Ha ha ha..

A

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler