fredag 30 januari 2009

Sambeställningen skickad


Då har jag beställt följande:

En låda Jämtlands IPA (15 st) (ca 23 kr st)
En låda Nögne Ö IPA (12 st) (ca 51 kr st)
En låda Bitter & Twisted (12 st, pris okänt)
Två lådor Dale's Pale Ale (48 st, ca 25 kr st)
Två lådor Hercules DIPA (48 st, ca 40 kr st)
Tre lådor Titan IPA (72 st, ca 25 kr st)

När jag får mail om att betala in depositionen så skickar jag ut mitt kontonummer till den mail ni gett mig, samt hur mycket ni ska sätta in.

Jag tänker ta 30 kr i "serviceavgift" per person, om någon tycker det är fel så säg gärna till.

6 kommentarer:

Jonte sa...

Mycket bra uppstyrt! Vill någon ha en eller ett par Jämtlands IPA så kan jag offra mig.
Mailar dig så att du får min mailadress.

Anonym sa...

Härligt jobbat D.

Per T sa...

Suveränt, skicka bara notan så ska det ordnas och hojta om du behöver hjälp med logistiken!

Weine sa...

Kanon dempa! Vill du ha hjälp med något så är det bara att höra av dig.

Anonym sa...

Jag har skickat ett mail också. Fantastiskt bra initiativ av dig att dra igång detta, och snällt nog involvera även oss som inte träffat dig!

oskar sa...

tjenare! jag är ny på bloggen och skulle vilja veta hur jag gör för att beställa dale's ipa. dvs. jag har aldrig gjort någon privatbeställning tidigare, så jag vet varken hur jag "börjar" eller hur jag sedan går vidare. det vore super om du, eller någon annan, kunde redogöra för hur det går till!

tack så mycket! /oskar

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler