torsdag 24 januari 2008

Prag bokat!



Jag kan inte med ord beskriva hur nice det känns över att WeilerTravels i samarbete med M Financing&Logistics ordnat en Pragresa i slutet på Maj! 23-27 är datumen då vi hoppas gatorna och torgen kommer vara såpass soldränkta, att man kan gå i t-shirt och tunn jacka, ha solbrillor (Oakleykopior, självklart!) och sitta på uteserveringar och dricka vääärldens godaste lager!

Prag är verkligen den grymmaste staden jag varit i.
Bäst med Prag:
* - Ölen (överlägsen "färskhet" och kostar typ nada, kultur!)
* - Restaurangerna (mest att det blir så prisvärt)
* - Den vackra staden (Karlsbron, byggnaderna, de gamla kyrkorna)

Boendet blir i samma lägenheter vi bodde med Z och N sist!
2 minuters promenad från Waclawplatsen, 10m från ett av de populäraste mini-bryggerierna :)

1½ timme kvar på jobbet, sen kör vi innebandy för hela slanten! Göööött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det skall bli så härligt!! Lovar att dricka en öl!
Ser fram emot häst och vagn!!!

michael sa...

klart vi ska se till att dempa tar med dig pa en hast och vagn tur fru weiler! :) ska bli sa kul!!

kan inte undga att se framfor mig det dar seinfeld avsnittet nar kramer kor hast och vagn nar han har matat hasten med na gamla konserver och hasten sk*ter sa ackligt att det blir en mardromsupplevelse :)

maste fa ur det avsnittet ur minnet innan jag satter mig i vagnen! ! :)

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler