torsdag 17 januari 2008

Tredje gången gillt

Aldrig förr har jag väl skrivit tre inlägg på ett dygn!
Snacka om att man är het!

Var ganska het på innebandyn idag. Det var riktigt skoj. Robin dök upp, men Kjella som hade lovat att komma uteblev. Fick ett sms senare där han skrev att han stod i "bräd-funderar-tankar" och glömde helt bort. Vissa personligheter kan man bara inte förstå sig på :)

Hansih tyckte visst att det är roligare med videos i bloggarna och eftersom jag efterapat själva namnet på bloggen kan jag likagärna ta efter det med. Här kommer en låt som jag hoppas kan falla den nyfödde romantikern Hansih i smaken. (Eftersom jag vet att du är en otålig människa Hansih, så kan du spola fram till ca 1.08 in i låten då den börjar, så slipper du pianoklinket)

Dagens middag som jag lagade till på jobbet efter innebandyn: 170g Ryggbiff med Potatisgratäng (endast 9.5% fett!)
Kan säga som så att en handfull kollegor kom ut i köket och frågade vad det var som luktade så ljuvligt.



Imorrn blir det innebandy 16.30 - 18.00 efter jobbet. Ricardo (Noomis kusin) är med och spelar och vi tar oss en pilsner i bastun efteråt. Det får man unna sig efter att ha spelat bandy tre gånger på 5 dagar! Iofs är det inte första ölen på 5 dagar så lite har jag fuskat ;)

3 kommentarer:

michael sa...

Potatisgratang!! MMmmm!! For er som inte har haft mojligheten att avnjuta nagan av McWeilers skapelser sa kan jag intyga att han ar en grym kock!

Vad galler hans innebandytalanger vet vi val alla att det ar lite si och sa, kan bara tanka mig hur han spelar nu nar han maste bara runt pa kulmagen ocksa :)

Sjalv ar man ohotad kung pa innebandyplanen. Har ett freak-skott dar jag skjuter rakt upp i taket pa Hammar som min mest minnesvarda merit.

Anonym sa...

grym kock? är detta samma man vi pratar om som måste ringa om en fryst kyckling som han har lagt fram å som nu har tinat fortfarande går att använda!:P

Hansih sa...

Skulle det där vara en lovesong? Lät ju hemsk av allt bröööl! Nää, om du ska blidka mig får du komma med något smörigare! :-)

Säga vad man vill om dempas kock-kunskaper, han är en djävul på att grilla iaf! :-)

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler