fredag 27 juni 2008

Fredag, film, frukost, fullkornsgröt,



Spelade innebandy igår, och sen åkte jag och handlade på ICA. Köpte fullkornsbulgur, bönor och annat jox som förhoppningsvis ska vara lite nyttigare än det jag ätit tidigare.
Sen åkte jag hem och lagade till en smarrig chili-con-carne.

I helgen händer inte så mycket, jag jobbar nämligen fredag, lördag och söndag natt. Då slipper man bli frestad att ta sig en öl iaf och det är ju bra :)

Så himla skönt med sovmorgon idag! Har precis klivit upp, känner mig helt vimmelkantig.
Nu ska jag koka gröt, göra kaffe och en fullkornsmacka och sätta mig och titta på "There will be blood" där Daniel Day-Lewis - en av mina personliga favoriter - fick en Oscar för bästa huvudroll.

3 kommentarer:

Hansih sa...

Gillade du filmen? Jag tyckte den var riktigt dålig faktiskt...

1/5 i betyg.

dempa sa...

Som helhet får den 3/5, även om sista halvtimmen var lite sämre.
Jag gillar dock hur Day-Lewis spelar sin roll, och såna där filmer tilltalar väl mig, även om det kanske fått vara lite mer action.

Hansih sa...

Vad är det som tilltalar dig?

Jag tkr att jag borde få bragdmedaljen som såg större delen av filmen. Snabbspolade visserligen en del! :-p

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler