måndag 7 juli 2008

Helgen i bilder..

.. I fredags var vi ett gäng och spelade minigolf, sen gick vi till Haket. Drack en sån sjukligt god Pale Ale från det konkursade (?) Ölfabrikken från Danmark.
5.5% men ändå så fruktansvärt smakrik och helt underbar. Nästan så jag tyckte den var bättre än 100-grammaren.


Totte och hans blivande var på besök i Götet. Man riktigt ser hur de längtar efter en unge..


Riktigt skön unge som vi träffade på UnderBar. Blev dock rätt odräglig efter några cl öl. Först raggade hon på en gubbe som satt i rullstol sen skulle hon slåss med kyparn. Som tur var däckade hon efter en öl.


Kvällsmat: Danna grejade en god varm macka med oliver, paprika och vitlöksfeta. Till det en god curry/thai-soppa..

.. och en light-öl till det ;)

Vissa efterfrågar rapporter om min viktminskning. Det kommer kanske komma så småningom, jag vill dock se att jag klarar av att hålla igång motionen först. Det har inte blivit något sedan i torsdags, så idag är det dags för en långkörare med Anton efter jobbet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, det blir milen...de där 25 kronorsölen på Underbar skall promeneras bort Dempa ;)

A

Anonym sa...

Olfabrikken har kört igång igen... eller rättare sagt Gourmetbryggeriet har köpt rättigheterna till Olfabrikkens namn och produkter och tillverkar och säljer dem. (Så har jag fattat det i alla fall.) Originalet Olfabrikken är dock kursat och borta!

Anonym sa...

Härlig runda idag Dempa, fin fart och får du bara bort skoskaven skall vi göra dem ofta så vi blir fina till beach 2010... ;)

Hansih sa...

hahaha.. vilket kul kort på ungen! :-)

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler