onsdag 2 juli 2008

Sol!


Äntligen skiner solen igen, utan en massa moln i vägen!
Jag är ledig idag, har precis käkat grötfrukost med kaffe. Nu ska jag iväg till frisörn min och klippa mig. Efter det har jag tänkt gå på en långpromenad, ska bara gå förbi Apoteket och köpa compeed-plåster. Hoppas blåsan på hälen överlever promenaden med ett sådant på.

Senare i eftermiddag ska jag tillaga 1kg fransyska i ugnen. Någon som har ett sjysst förslag på vad hur jag ska tillaga den, förutom klappa in den med salt och peppar och steka runt om i en panna innan ugn?

Bjuder på en riktigt bra låt: Band of Horses - the Funeral

2 kommentarer:

Heden sa...

Klipp en mohawk! Tror inte du vågar det ja dempisch!,, faktiskt.. du vågar inte ehh ehhh!!

Fransyskan tkr ja du klär upp i ett trevligt raff-set, sedan låter du henne städa hela lägenheten medans du tar en bärka på uteplatsen!

Anonym sa...

Vad bra att du är ledig! Tog tvättid 15-18! :)

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler