torsdag 10 juli 2008

Sushi ftw!

"Åååh va gött.. åh va gött" som Ralf Edström skulle sagt.

Jag och Danna köpte en varsin 10-bitars "sushi" på Danska vägen. Så himla nice.
Det är typ 3'e gången jag äter sushi så jag kan inget om vad de olika bitarna kallas eller så, men samlingsnamnet är väl kort och gott "sushi".

Imorrn ska jag jobba natt så hela dagen är fri - det ska bli fint väder dessutom. Det lutar väl åt en långpromenad med Anton igen, sen ska jag laga Pasta med Lax och cremefraiche med thaikrydda till "lunch".

Här kan ni lyssna på när Ralf Edström är full i radio och säger "Åååh va gött" :)

5 kommentarer:

Hansih sa...

fullkornspasta då förutsätter jag! :-)

dempa sa...

Såklart! Eller vit fiberpasta! Det tycker jag är helt klart godare!

Tre katter sa...

Får köra Sushi snart igen! Det var gott!

michael sa...

Sushi ar underbart! Brukade ata det pa lunchen men nu har jag blivit for snal, det ar sa dyrt! :)

Nyttigt och bra. Prova gora egen hemma om du orkar, det ar ratt kul!

Anonym sa...

sambasushi på mosebacke i sthlm e gryymt!

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler