onsdag 16 april 2008

Stiltje

Har inte orkat uppdatera bloggen på ett par dagar.

I måndags var vi på La Sombrita med Zandrah å Natan, det var skoj!
Nu jobbar jag nätter.. har en kvar sen är jag ledig till på tisdag!!! Hur skönt som helst! Danna har tagit ledigt på fredag, så då tänkte vi glida ner på stan och ta en fin lunch på Pasta ETC Grande.
Ska eventuellt hem till Robin å Louise på kvällen. Har ju inte sett hans unge än!

Lördagen blir skoj: Först innebandyturnering med jobbet 12-19, sen ska vi ut med Zandrah & Natan, Darren & Ulle, Nicke & Michaela på Krakow! Ska visst vara en sjysst restaurang med intressant mat och bra priser.

Träningsmässigt då? Det har varit dåligt med gymmandet på slutet, bara en gång förra veckan och denna veckan blir det inget. Vill inte ha en massa träningsvärk på innebandyturneringen. Innebandy blev det i måndags, idag ska jag och Natan ut och springa i Skatås, och imorrn blir det innebandy. Sen turneringen på lördag. Så lite blir det iaf.

Nu ska jag iväg och köpa indisk lunch! Ciao!

5 kommentarer:

michael sa...

Tankte sprida ryktet att det faktiskt inte blev nan Skatas med Natan igar, sa nu vill vi hora om du verkligen ska spela Bandy idag?? :)

Tror vi maste borja krava bildbevis fran den har bloggaren!! ;)

Hansih sa...

Mkt snack och liten låda! :p

Nu vill vi se närfoton på kroppen så vi ser din träningsutveckling! :-)

Du kan väl joina min klubb dempa - max 3 öl / vecka. :-)

dempa sa...

Jo det blev minsann innebandy idag! Grillning av kabanoss på innergården med Anton efteråt :)

H: det lär inte bli några foton, det kan jag ju lova! det lär heller inte bli 3 öl i veckan! max 3 öl om dagen skulle jag kanske klara ;)

Anonym sa...

Det finns nu en öl som de gör reklam på tv som passar inför beach 2K8 nämligen Pure, som Pripps tillverkar:) Den passar dig Kocken:)

J.Åkerman

Andipandi sa...

LOL "pure" mm det var tider det, när man drack den, blev inge smalare för det :p

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler