fredag 18 april 2008

Veerseborg



Vilket fint namn! Sug på det! Veerseborg. Eller är det ännu finare som VEERSEBORG ?
Det skulle ju kunna vara namnet på ett Sydafrikanskt rödvin. Eller en holländsk mittback a'la Hedlund i GIF. Eller så skulle det helt enkelt kunna vara namnet på en båt!

Idag skiner solen som sjutton - inte ett moln på himlen. Både Danna och jag är dessutom lediga, så vi ska ta en promenix in till stan och ta en lunch på Pasta ETC Grande. Sen blir det väl till att undvika så många affärer som möjligt. Undrar ifall de smällt upp några uteserveringar än? Dempabeach2k8 kartlägger stan! ;)

5 kommentarer:

Hansih sa...

Verserborg?

Jag fattar ingenting... :-I

dempa sa...

Nä, det är klart du inte gör.
"Fallet Veerseborg" var bara något som mr Thorpe fick jobba med hela dagen igår, och så visade det sig vara värsta skitgrejen :)
Så det var mest för att psyka honom lite!

Den andra delen av inlägget hoppas jag gick fram :)

Anonym sa...

När var du i Rotterdam då? ;)

michael sa...

HAHAHAHA!!!! HELT SJUKT!! Hur sjutton lyckades du fa fram en bild pa min arkefiende?? Vilken ful bat det var dessutom, ser ut som farjen i Torsk pa Tallin. Kan se Kongo framfor sitta dar och dingla med bena pa kanten och svara at mig! :)

Anonym sa...

Psssst... Oceanbryggeriets IPA finns på flaska på Klara på Vasa Viktoriagata. Jag hade ingen aning om att Bingen fixat en buteljeringslinje ... eller kan han ha fyllt på flaskorna för hand?

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler