tisdag 4 mars 2008

Foten höll


Spelade faktiskt bandy i söndags. Körde dock väldigt försiktigt som back, men den höll iallafall med skyddet. Ska eventuellt testa squash eller bandy på torsdag, får se i vilken form man känner sig.
Hade ett missat samtal från Foppa som förmodligen ringde och undrade hur det gått för mig. Han är lite orolig över sin egen debut, får se om jag slår han en pling nån dag.

Idag ska jag laga mat på jobbet. Har köpt Glenn Strömberg-pasta, och har med mig en stor kycklingfilé som jag kommer skiva i småbitar och steka. Sen tar vi i en liten burk Creme Bonjour Tacosmak och toppar med lite kaffegrädde (10%). Det blir nog gött!

Skaplig match ikväll; Milan - Arsenal, som tyvärr krockar lite med Modo - Frölunda.

6 kommentarer:

michael sa...

Jasso Foppa var orolig for dig :) Ja nog lika bra du ringer och lugnar ner han.. han ar nog nervos nog infor sin debut med sina norrlands-nerver.

Glenn Strömberg-pasta, haha vilket himla namn!! Varfor heter den sa? Men riktigt coolt att du kan laga mat pa jobbet. Har ni ett riktigt kok dar alltsa??

Anonym sa...

Frölunda!!
Nu är de på gång...

Andipandi sa...

Men hjälp vad fett dempa! först cremé bonjour o sen grädde oxå, ujuj.... jag tycker du byter ut allt mot en sky sås gjord på vatten, kycklingbuljong, curry typ :) Annars är beach2k8 lååångt borta :p

dempa sa...

beach2k8 är så långt borta att jag tagit bort det ur blognamnets titel, titta högst upp i detta fönster så ser du det bara står "dempa" nu ;)
nä men vadå, såå fett vet jag inte. vad är det i cremebonjouren, 12%? sen hade jag bara halva grädden, 10% och det blev 2 måltider.
är inte så bra på att använda vatten å buljong, det känns så fattigt :)

Anonym sa...

Hjälp, vilken ful fot!!!

Andipandi sa...

I can still see "dempabeach2k8" :D

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler