söndag 16 mars 2008

Snart är det slut..


.. på Modos säsong!

.. på helgen, som jag dessvärre jobbat hela!

.. på min Laphroaig!

Nä, inte riktigt sant - har väl halva kvar. Den skulle kunna passa min vän -H- i smaken, han som tappat smaklökarna ni vet. Den är härligt god med tjära och rök. Smuttar på en 4'a nu, får hoppas den kan bota halsontet som dykt upp nu senaste timmen. Orkar inte med att bli sjuk nu - har ju rätt sjyst vecka framför mig!
Jobbar måndag 06.45-14, tisdag ledig, onsdag 21-07, torsdag 21-07 sen ledig fred-månd som alla andra!

Pga allt jobb i helgen har jag varken orkat uppdatera min blogg eller ens orkat kommentera min gode vän -P-'s blogg, där han skrivit om det härliga Sandvik's-målet.

Igår kväll när jag slutat jobbet kom Zandrah & Natan förbi, bara sådär - inget planerat. Riktigt trevligt sånt! Vi satt och pratade länge och spelade plump till klockan var 02.

1 kommentar:

Hansih sa...

Åååh, äntligen något nytt än den där förbannade lergrytan! :-)

Tror jag varit till din sida 10 ggr och väntat på en uppdatering, men varje gång har lergrytan varit där.

Angående Lafråjjen, så är den ingen favoritwhiskey direkt. Den är väldigt mild och slinker ner lätt, men jag känner inte så mkt smak av den alls.

Däremot finns det en riktigt god whiskey som jag kan rekommendera. Jag spinner vidare på whiskeytemat jag också, så läs min blog så får du se vad det är för en vinnare!

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler