söndag 2 mars 2008

Ny telefon


Det kändes som att det kanske var dags för en ny mobil. Annars kan jag inte förklara varför jag tog mig friheten att kasta sönder min gamla mot en busskur. En del skulle kanske vilja förklara det med att Modo torskade hemma mot Färjestad, och att bussen vi skulle åka med 17.23 valde att åka 17.21 och inte vänta in oss trots att vi sprang som dårar till busshållplatsen och busschaffören omöjligt kan ha undgått att se oss.

Det blev en likadan mobil för mig och frugan. 3-abonnemang, verkade ganska okej. Fick dessutom en FM-sändare samt varsitt 1gb minneskort till, som egentligen inte ingick.

Sony Ericsson T650i



Eftersom min gamla mobil blev totalkvaddad så kunde jag inte ens starta den för att föra över adresserna i telefonboken, så ni som läser detta kan väl slänga iväg ett sms till mitt gamla nr (som jag behåller) så jag återigen får erat nr.

Chefen - du behöver inte skicka något ;)

7 kommentarer:

Heden sa...

haha skapligt! Skulle ja velat sett när weiler dampar ur å hivar teleföönen!
Samma reaktion som när du hivar innebandyklubban rakt upp i rutan på hammargymnasiet efter baklängesmålet :P

dempa sa...

jamen va sjutton! vi var värsta dåliga laget och ledde med 9-0 men tappar till 9-10!!!

Hansih sa...

En eloge att du haft kvar den där telefonen så lång tid. Jag tror jag bytt telefon 3-4 ggr sen jag hade den där telefonen! :-)

Men SonyEricsson är bra kvalite! Inte nån Ipod shit eller som heden snackar om! :-)

michael sa...

a det var som sjutton, inte visste jag att du hade ett sant temprament! :) vem har du arvt det av?

men du far val saga som citatet jag gillar: "om man kan kontrollera sina kanslor ar chansen stor att man inte har sa manga."

Heden sa...

mm bra kvalitet ,, surething! Ask Verre där.

Får inte ge mer än 2500:- för en Iphone i staterna ! Ska kolla upp det där ,, men de säljs ju i alla Applebutiker! Sånna borde det ju finnas en del del i The BIG APPLE!

Anonym sa...

hahahahh å du kallar MIG för Örjan?

Anonym sa...

På tal om mobiltelefoner har jag precis köpt världens enklaste men samtidigt coolaste lur Motorola Motophone F3! Googla! :)

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler